pondelok 11. marca 2013

HEALTHY*

Ahoj! Chcem sa s vami podeliť o zážitok, ktorý potešil moje chuťové bunky. Skúsila som niečo nové v rámci šalátov. Včera mi mamina jednej mojej dobrej kamarátky doslova "napchala" istú -ja by som to označila ako burinu- do úst. A mne to natoľko zachutilo, že som neodolala a bežala do obchodu aby som si túto fajnotku kúpila. Predstavujem Vám Valeriánku Poľnú. Omrzel ma "ľadový" šalát a tento druh rastlinky ma veľmi zaujal. Obsahuje veľa vitamínu C a A. Navyše chutí úžasne(teda aspoň mne) keď ju pokvapkáte dostatočným množstvom citrónu. Odporúča sa kombinovať ju s octom, orechmi, cibuľou, hríbmi, vajíčkami alebo očím syrom. Je známa svojimi močopudnými a odvodňujúcimi účinkami. Je dobrá na chudnutie.

A tu ho máme, môj šalátik!
Môj šalátik obsahuje: Valeriánku pokvapkanú citrónom, rajčinky, 2 druhy syra(už presne neviem aký to bol), mrkva, uhorka, jarná cibuľka a hrozno. Slnečnicová buchtička na zajedenie, nakoľko Valeriánka je kyslejšia, keď je pokvapkaná citrónom(v mojom prípade veľmi pokvapkaná, mám rada kyslé).


Do šalátiku si môžete dať čokoľvek chcete, čo vám chutí, resp. čo máte v chladničke. Je to na vás :-) Fantázii sa medze nekladú. Navyše si môžete "zapísať bodík" za zdravú stravu. Nezabudnite, že zelenina by sa mala konzumovať skôr poobede až večer a ovocie ráno resp. doobeda.
Skúsili ste nejakú zvláštnu kombináciu chutí v šaláte? Dajte vedieť dole do komentu a ja to rada vyskúšam.
Dobrú chuť :-)
Denise

1 komentár: