štvrtok 29. marca 2012

Rock it out with black!

Môj obľúbený ROCK IT OUT štýl, na ktorý sa dokážem pozerať hodiny! Čierna farba v akejkoľvek forme bude vždy štýlová. Tak isto aj rockový štýl, ktorý obľubuje veľa celebrít, ktoré úplne "žeriem"! Bad girls s vybíjanými, koženými bundičkami, topánkami či kabelkami ma vždy fascinovali. Moja minulosť obsahuje veľa rockového štýlu aj oblečenia, preto mi je to aj dnes také blízke. :-)
Amber Rose, žena k obdivu.
Podľa môjho názoru, dokonalá kombinácia je práve čierna kožená bundička a high heel botičky. Je to samozrejme individuála otázka vkusu. :-) Ja vám chcem predstaviť ten môj cup of tea. 


Blond vlasy tú všetku čiernu farbu len zvýraznia.

Stačí kožená bundička a s kombináciou košielky a kabelky to vyzerá dokonalo.

Botičky!:-)

Rafinovane zladené.

To je ono, presne takto si to predstavujem. Nádych zlého dievčatka!

S topánkami Louboutin nikdy nič nepokazíte. A rock štýlu dodáte sexy look!

Taký casual style je presne podľa môjho gusta.

Toto je jeden zo štýlov, ktorý sa mi páči. Čo na to hovoríte? Máte k nemu pozitívny vzťah? Alebo naopak, preferujete jemnejšie štýly obliekania? Budem rada ak vyjadríte svoj názor dole v komente. :-) 
Denise





16 komentárov:

  1. Tenhle styl se mi líbí, ale přeci jenom preferuji ten "jemnější". (:

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amber je najviac ! :) A tie bundičky sú najkrajšie ! I want it :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I am a HUGE leater fan! Great post!
    X
    -Imani Love

    OdpovedaťOdstrániť
  4. beautiful post!!!i'm following your blog!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much! :-))
      i´m glad you following :-)

      Odstrániť
  5. taky jsem si nedávno tuto bundičku(křiváka)pořídila a nemůžu si ji vynachválit!dá se opravdu nosit prakticky s čímkoliv! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite je krásna a navyše pohodlná :-) milujem ich! :-))

      Odstrániť
  6. ano ano, je to super :) ale ne každýmu sluší, řekla bych....k rockovému stylu musí být i odpovídající osobnost :)
    sleduju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš úplnú pravdu :-) otázka osobnosti a charakteru ! :-) a Ďakujem si zlatá :-)

      Odstrániť