utorok 29. mája 2012

Drinkin´ time!

Ja a moja (o 23dní staršia) sesternička Zdenka sme úspešne zmaturovali, a preto sme si zaumienili, že to musíme patrične osláviť. Samozrejme, alkohol nesmel chýbať, no určite sme to neprehnali. Všetko v norme. Nachystala pre nás krásny "drink" z melóna, krabia pomazánka nesmela chýbať a môj starý otec sa dokonca rozhodol, že voľačo aj ugriluje. Prežili sme krásny večer a chcem sa s ním podeliť aj s vami. Fotky síce nie sú v najlepšej kvalite, ale na zachytenie krásnych spomienok stačia! Enjoy :-)





To by som nebola ja keby som nedala face dáky :-D



Dúfam, že ste si to so mnou užili. :-)
Prajem príjemný deň. Ozvem sa už onedlho!
Denise

6 komentárov:

  1. wáu! to muselo byť dobré:) super fotky, face nesmie chýbať! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéé, to muselo být fajn :) strašně Ti to sluší, Denis a ten melounový drink vypadá skvěle, mmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uz ich vidiiim:))) (nechty!) ako ziaria!:) krasaa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aká krásna pomaturitná párty ! :) Už sa teším na našu popríjmačkovú :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tyhle párty jsou nejlepší, sama jsem jich ted absolvovala hned několik!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hy doll! This is beautiful! Do you wanna follow each other on GFC? and like on facebook? Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    OdpovedaťOdstrániť